fbpx

Dit butiksvindue på internettet!​

Hvorfor skal du have en profilside?

Hvis du er en forhandler på wellness+, så er det obligatorisk at oprette profilsiden. Profilsiden er en vigtig del af wellness+ fordi den repræsentere din butik på vores søgeside. Hvis du ikke har oprettet en profilside, så kan kunder ikke finde dig her på wellness+. Da siden repræsentere din butik, så er det vigtigt at profilen indeholder elementer som fanger potentielle kunders interesse og overbeviser dem om at handle hos dig. Profilsiden er specielt designet med fokus på visuel kommunikation, fordi det er effektiv til hurtigt, at fange kundernes interesse – Det handler om at blive set. 

Hvad indeholder en profilside?

Herunder får du et overblik over de funktionaliteter som du får på din profilside.

Her kan du beskrive din butik og dens kerneydelser. Således kan du give potentielle kunder, mulighed for at forstå dine produkter, behandlinger og din butik.

På profilsiden finder du et billedgalleri. Her kan du fremvise din butik. På den måde, kan nye kunder danne sig et positivt indtryk af din butik.

Det er vigtigt, at kunderne kan kontakte dig. Derfor kan de finde dine kontaktoplysninger på din profilside. Så går mulige nye kunder ikke forgæves.  

Det er vigtigt at dine kunder kender dine åbningstider, derfor kan de ligeledes finde dem på din profilside 

Giv dine kunder mulighed for at anmelde din butik, og herigennem skab en dialog omkring deres gode og dårlige erfaringer

Din kunder kan finde en rutebeskrivelse på din profilside. Det betyder at kunderne bliver vist fra deres dør og direkte til din butik

Du kan oprette valgfrie links til profilsiden, som f.eks. links til en allerede oprettet prisliste eller til butiksprofiler som du evt. har på Facebook eller Twitter.

Profilsiden indeholder et integreret booking system. Så dine kunder kan booke en tid, i det øjeblik de ser dine behandlinger. Det skaber flere bookinger

Vi har integreret en webshopløsning på din profilside. Så behøver potentielle kunder ikke forlade din profilside for at købe dine produkter. Det skaber mere salg

Men hvor let er det at
styre profilsiden?

Wellness+ er en brugerstyret platform, hvor du er administrator. Det betyder, at du indefra dit dashboard, styrer og opretter funktioner på din profilside, i dit booking systemet og på din webshop.

Du kan logge på 24 timer i døgnet og derved undgå administration, i den tid du har med kunderne. Det er meget simpelt, fordi dashboardet er designet med fokus på brugervenlighed. Vi ønsker at alle kan administrer det, uanset teknisk kunnen.

Til dashboardet er der udformet en række hjælpevideoer, der støtter dig undervejs. Derudover sidder vores service medarbejder klar til at hjælpe dig, hvis du sidder med yderligere spørgsmål.

Ofte stillede spørgsmål

Wellness+ får hver dag en række spørgsmål omkring vores produkter. Derfor har vi samlet de hyppigste spørgsmål og svar nedenfor. Hvis du ikke kan finde svaret på dine spørgsmål her, er du velkommen til at kontakte vores support. Det gør du igennem kontaktformularen på kontakt siden eller på chatten – vi hjælper altid med et smil.

Ja det mener vi, fordi den indeholder mange af de samme informationsmuligheder. Samtidigt er der integreret en webshop og et booking system, ligesom på en almindelig hjemmeside. Din profilside på Wellness+ repræsentere din butik på nettet.

Ja, det er mulighed at oprette valgfrie links til profilsiden, her i blandt links til f.eks. din butiksprofil på Facebook eller Twitter.

Dit online booking system indeholder: en mail påmindelser, online betalingsløsning, mobilvenligt booking system, kundekartotek, arbejdstider og tidsbuffer, fleksible tider, fleksible priser, personale login, kalender synkronisering, statistik og nøgletal, sikkerhed af personoplysninger, sikkerhed i betalingsløsning.

Booking systemet er integreret med vores profilside, Derfor har man ikke mulighed for, at benytte booking systemet separat til en ekstern hjemmeside.

Vi ved at de fleste shopper på nette med deres smartphone. Derfor har vi gjort hele Wellness+, herunder webshoppen, responsiv. Det betyder at dine kunder kan købe, dine produkter fra deres Iphone, Android eller andre smartphones.

Du opretter din webshop indefra dashboardet. På Dashboardet finder du en række hjælpevideoer, som vi guide dig igennem din oprettelse. Derudover sidder vores support klar til at hjælp dig, hvis du får brug for det. God fornøjelse.

For at komme i gang, skal du købe et abonnement. Når du har gjort det, modtager du en kvittering pr. mail, med et brugernavn og login. Dem skal du bruge til at logge ind på dit dashboard. Oppe i menuen, er der et menupunkt der hedder ”log ind”, herfra logger du på dit dashboard.

Tilmeld dig Danmarks måske mest populære nyhedsbrev.

Med dette nyhedsbrev, kan du være en af de første til at modtage nyheder, omkring nye produkter og funktioner på Wellnessplus.dk. Dette kan være med til at styrke din butiks konkurrencedygtighed.

Følg wellness+ på de sociale medier

Levering sker til den adresse som, du har angivet ved købet af produktet eller behandlingen. Du er som kunde, ansvarlig for at angive korrekte kontaktinformationer, så leveringen bliver korrekt leveret. Det er den valgte transportør og forhandleren som har solgt dig produktet eller behandlingen, som sammen bærer ansvaret for, at du modtager din ordrer som lovet. Wellness+ har intet ansvar eller erstatningspligt hvis produktet: forsvinder, bliver beskadiget, forsinket eller lignende. Det er udelukkende forhandlernes og transportørenes erstatningsansvar og ansvar.

Levering sker til den adresse, som du har angivet ved købet af produktet. Du er selv ansvarlig for at angive korrekte kontaktinformationer, så leveringen bliver korrekt leveret. Det er den valgte transportør og forhandleren som har solgt dig produktet eller behandlingen, som sammen bærer ansvaret for at du modtager din ordrer som lovet. Wellness+ har intet ansvar eller erstatningspligt hvis produktet forsvinder bliver beskadiget, forsinket eller lignende. Det er udelukkende forhandlernes og transportørenes erstatningsansvar og ansvar

Leveringstiden varierer fra de forskellige transportører. De enkelte leveringstider fremgår bl.a. under købsprocessen og på din ordrebekræftelse. Når dit produkt forlader forhandlerens lager, modtager du en email med en forsendelsesbekræftelse. I denne email, finder du også et link til et tacking nummer, så du kan følge med i om leveringstiden overholdes. Hvis der opstår problemer under leveringen, skal du kontakte den ansvarlige transportør.

Når pakken forlader forhandlernes lager/butik, modtager du en email med et link til track&trace, hos den transportør som skal aflevere pakken. Her kan du se din pakkes track&trace nummer, og du kan følge pakken inden for 48 timer fra afsendelse. På den måde kan du døgnet rundt, holde dig opdateret på din pakkes forsendelsesstatus.
Leveringsomkostningerne varierer og afhænger bl.a. af vægten på det produkt som du køber samt. leveringssted, forhandler, transportør m.v. De samlede leveringsomkostninger vil altid fremgå, når du bestiller et produkt på Wellnessplus.dk.
Du skal være opmærksom på, at efter leveringen påhviler ansvar og risiko for produktet alene på dig som køber. Ved modtagelse af produktet, opfordrer Wellness+ dig til at undersøge det for fejl og mangler, hvis du opdager nogen, så reklamer hurtigst muligt, til den forhandler som har solgt produktet.
Hvis du ikke har modtaget din pakke indenfor leveringstiden, skal du kontakte den transportør som skal levere din pakke.
Fordi Wellnessplus.dk er en brugerstyret platform, er der mange opgaver, funktioner og regler som forhandlerne selv definerer og varetager udenom Wellness+. Det betyder at Wellness+ ikke kan have indsigt i de mange regler som forhandlerne hver især har bestemt. Derfor har forhandlerne også et større anvar overfor kunderne og Wellnessplus.dk. Hvis du har spørgsmål angående en levering, skal du kontakte den forhandler som har solgt produktet eller den transportør som varetager leveringen. Ligeledes er det forhandleren og transportøren som har ansvaret og erstatningspligt hvis produkter forsvinder, bliver beskadiget, forsinket eller lignende, inden eller under leveringen. Wellness+ har intet at gøre med håndtering af produktet før, under eller efter leveringen. Wellness+ kan derfor ikke sættes til ansvar eller gøres erstatningsansvarlige for produkter som er forsvundet, blevet beskadiget, forsinket eller lignende i løbet af håndtering og levering af produkterne.