hvad kan vi hjælpe med?
Kontakt support
Har du brug for hjælp? Vi sidder klar til at hjælpe dig, mens du venter kan du måske finde svar på dine spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål. Hvordan du kontakter vores support og vores ofte stillede spørgsmål, finder du på denne side.
Du kan til enhver tid tage kontakt til vores support via. denne kontaktformular.
Se vores supports åbningstider eller find svar på dine spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål
Alle eksperterne har oplyst deres kontaktinformationer inde på deres profil.
Ja, Wellness+ bruger Stripe som betalingsløsning, fordi det er en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kontooplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at når du handler på wellness+, er alle dine data sikret gennem en SSL kryptering. Så ingen ser eller gemmer personoplysninger, som de ikke skal have adgang til. Læs mere ..
Hvis du ikke har modtaget dine produkter, skal du kontakte den ekspert som har solgt dig det. Det er eksperterne og transportøren som står med ansvaret for leveringen af dit produkt.
Hvis du ønsker at returnere et produkt som du har købt, så skal du kontakte den ekspert som har solgt dig produktet. Det er kun denne ekspert som kender den pågældende returneringspolitik.
Den ekspert som har solgt dig produktet, står for returnering af dine penge. Derfor skal du kontakte eksperten.
Du kan betale med Mastercard eller Visa på wellness+
Leveringstiden oplyses i det du køber produktet og vælger transportør f.eks. GLS, DAO, Bring eller Postnord. Derefter kan du finde leveringstiden på dit købte produkt. Hvis du stadigvæk mangler svar, kan du kontakte den ekspert som har solgt dig produktet. Da det er denne ekspert og den valgte transportør, som har informationer omkring leveringstiden af dit produkt .