hvad kan vi hjælpe med?

Kontakt support

Har du brug for hjælp? Vi sidder klar til at hjælpe dig, mens du venter kan du måske finde svar på dine spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål. Hvordan du kontakter vores support og vores ofte stillede spørgsmål, finder du på denne side.

Ofte stillede spørgsmål, Kontakt, wellness+

Se alle vores brugervenlige guides

Ofte stillede spørgsmål, Kontakt, wellness+
Kontakt os via chatten

Nederst i venstre hjørne

Send et spørgsmål

Du kan til enhver tid tage kontakt til vores support via. denne kontaktformular. 

Vi står klar til at hjælpe dig

Se vores supports åbningstider eller find svar på dine spørgsmål i vores ofte stillede spørgsmål

Ofte stillede spørgsmål
Wellness+ får hver dag en række spørgsmål, derfor har vi samlet de ofte stillede spørgsmål og svar her. Har du ikke fået besvaret dit spørgsmål her, så sidder vores support klar til at hjælpe dig ​

Alle eksperterne har oplyst deres kontaktinformationer inde på deres profil.

Ja, Wellness+ bruger Stripe som betalingsløsning, fordi det er en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kontooplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at når du handler på wellness+, er alle dine data sikret gennem en SSL kryptering. Så ingen ser eller gemmer personoplysninger, som de ikke skal have adgang til. Læs mere ..

Hvis du ikke har modtaget dine produkter, skal du kontakte den ekspert som har solgt dig det. Det er eksperterne og transportøren som står med ansvaret for leveringen af dit produkt. 

Hvis du ønsker at returnere et produkt som du har købt, så skal du kontakte den ekspert som har solgt dig produktet. Det er kun denne ekspert som kender den pågældende returneringspolitik. 

Den ekspert som har solgt dig produktet, står for returnering af dine penge. Derfor skal du kontakte eksperten. 

Du kan betale med Mastercard eller Visa på wellness+

Leveringstiden oplyses i det du køber produktet og vælger transportør f.eks. GLS, DAO, Bring eller Postnord. Derefter kan du finde leveringstiden på dit købte produkt. Hvis du stadigvæk mangler svar, kan du kontakte den ekspert som har solgt dig produktet. Da det er denne ekspert og den valgte transportør, som har informationer omkring leveringstiden af dit produkt .      

Tilmeld dig nyhedsbrevet
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv inspireret af de nyeste behandlinger og produkter. Du tilmelder dig nyhedsbrevet ved at indtaste din email adresse nedenfor.
Ved at tilmelde dig giver du samtykke til løbende at modtage nyhedsbrev fra wellness+ pr. e-mail med Du kan altid afmelde dig igen via link nederst i nyhedsbrevet.
Ofte stillede spørgsmål, Kontakt, wellness+
Følg wellness+ på de sociale medier