Hvad kan vi hjælpe med?
Har du spørgsmål til wellness+, så kan du nedenfor se hvordan du kontakter vores support. Mens du venter på supporten kan du måske finde svar på dine spørgsmål under vores ofte stillede spørgsmål, som du kan finde herunder. Hvis du har spørgsmål vedrørende produkter eller behandlinger, skal du kontakte den pågældende forhandler som har solgt dig det.
Alle forhandler har oplyst deres kontaktinformationer inde på deres profilside.
Wellness+ bruger Stripe som betalingsløsning, fordi det er en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kontooplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at når du handler på wellness+, er alle dine data sikret gennem en SSL kryptering. Så ingen ser eller gemmer personoplysninger, som de ikke skal have adgang til. Hvis du ønsker mere information om Stripe, kan du finde det her: https://stripe.com/en-dk
Hvis du ikke har modtaget dine produkter, skal du kontakte den forhandler som har solgt dig det. Det er forhandleren og transportøren som står med ansvaret for leveringen af dit produkt.
Hvis du ønsker at returnere et produkt som du har købt, så skal du kontakte den forhandler som har solgt dig produktet. Det er kun denne forhandler som kender den pågældende returneringspolitik.
Den forhandler som har solgt dig produktet, står for returnering af dine penge. Derfor skal du kontakte forhandleren.
Du kan betale med Mastercard eller Visa på wellness+
Leveringstiden oplyses i det du køber produktet og vælger transportør f.eks. GLS eller Postnord. Derefter kan du finde leveringstiden på dit købte produkt. Hvis du stadigvæk mangler svar, kan du kontakte den forhandler som har solgt dig produktet. Da det er denne forhandler og den valgte transportør, som har informationer omkring leveringstiden af dit produkt .