Content Marketing – Skab værdi med dine indlæg 

Content Marketing handler om at skabe værdifuld og relevant indhold til dine kunder. På wellness+ kan du skrive blogindlæg, som indeholder kvalitetsindhold, som giver kunderne den viden som de søger. Det skaber loyalitet hos dine kunder, så de vælger at handle hos dig.

Hvad er Content Marketing?

I denne artikel ser vi nærmere på, hvilken værdi Content Marketing giver din virksomhed, når du skriver et indlæg på de sociale medier eller et blogindlæg på wellness+. Content Marketing handler her om, at skabe værdifuld, inspirerende og relevant indhold i dine blogindlæg. For gennem din kommunikation skaber du en stærk kunderelation. Så de i fremtiden vil se dig, som deres foretrukne behandler eller forhandler. Du skal altså etablere loyalitet til kunderne, så de fremadrettet kun handler i din butik.

Læs mere om Content marketing

Content Marketing, Content Marketing – Skab værdi med dine indlæg , wellness+
Content Marketing handler her om, at skabe værdifuld, inspirerende og relevant indhold i dine blogindlæg.

Giv kunderne den viden de søger

Vi ved at kunder ofte søger viden, inden de beslutter sig for at købe. Det gælder også dine kunder. Igennem dine blogindlæg, kan du give dine kunder den viden som de søger. Det er en væsentlig fordel, fordi du så kan påvirke deres købsproces, og derigennem overbevise dem om at foretage købet hos dig. Dette kræver et godt gennemarbejdet indhold, hvor du viser at du kender din målgruppe og at du kan tale direkte til dem.

Content Marketing skaber en stærk kunderelation

Hvis du skriver regelmæssige blogindlæg med kvalitetsindhold, som er troværdigt, hjælpende, inspirerende og som giver dine kunder ny viden. Så begynder de at få et tilhørsforhold til din virksomhed. Bloggen er et fantastisk medier, til at opbygge en tæt, stærk og loyal kunde relation.

Læs mere om wellness+ bloggen

Content Marketing, Content Marketing – Skab værdi med dine indlæg , wellness+
Inden du begynder at levere indhold til de sociale medier, så er det vigtigt at du tager stilling til hvilken værdi dine kunder skal få igennem dit indhold

Kvalitetsindhold til de sociale medier

Inden du begynder at levere indhold til de sociale medier, så er det vigtigt at du tager stilling til hvilken værdi dine kunder skal få igennem dit indhold? og hvad målet er med at benytte de sociale medier? 

Sådan får du adgang til at skrive blogindlæg på wellness+

 

Tone Of Voice

Tone Of Voice er den måde, du vælger at formidle dit indhold på. Altså din virksomheds stemme ude i verden. Det er vigtigt at du vælger en Tone Of Voice som både skaber værdi for dine kunder og din virksomhed. Det er bestemt ikke nemt, at skabe en kommunikationsform som henvender sig til din målgruppe, samtidigt med at der er en rød tråd i din kommunikation. Det tager lidt tid, at finde det rigtige udtryk.

Men når du har fundet det, så er det vigtigt at være konsekvent, så indholdet i dine blogindlæg, din virksomhedprofil, hjemmeside og dine sociale medier er ens. Det giver et godt indtryk af din virksomhed, og du opnår en skarp kommunikation til kunderne. Når du har gennemarbejdet dit indhold til dine blogindlæg. Så har du allerede valgt stilling til din Tone Of Voice. Herefter kan du nemt og hurtigt omskrives stærke indhold til dine sociale medier.

Læs også artiklen Guide: De vigtigste sociale medier til din markedsføring

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.

Top artikler

Annoncer

Ny Forhandler VoLab Copy

Følg os på Sociale medier

Følg wellness+ på de sociale medier