Nemt og overskueligt
booking system

Et booking system som er, der hvor kunderne er

På Wellness+ finder du et integreret booking system. Fordelen ved det er, at flere kunder booker tider hos dig, end hvis du har en profilside her og et booking system et andet sted. Fordi kunder kan finde det kompliceret at skulle forlade profilsiden, for at booke tid. Men fordi booking systemet er der, hvor kunderne ser behandlingerne, så er det hurtigt og nemt for dem at booke en tid – Et tilgængeligt booking system, gør at et større antal kunder booker en tid.

Fantastiske funktioner

Der gør din hverdag meget lettere…
Med booking systemet, er det nemt for dine kunder, at bestille tid direkte ind i din kalender.

Booking systemet indeholder en betalingsløsning. Kunderne kan betale med det samme eller nede i din butik

Vores booking systemet importer automatisk dine og dit personales tider ind i din/jeres google kalendere

Booking systemet er responsivt, så dine kunder kan booke tider fra deres smartphones.

Booking systemet  sender automatisk
mail påmindelser til dine kunder, før aftalen finder sted. Det er god kundeservice og reducere udeblivelser

Få et overblik over dine kunder, ved at samle alle dine kundeoplysninger i booking systemet

Du kan løbende reserver ledig tid i kalenderen. Denne tid kan du benytte, når du får ekstra travlt eller ønsker at accepter ekstra kunder

Dit personale og dig kan individuelt definere jeres prissætning for enhver dato, dag eller time. Du kan også indstille priserne efter mængden af bookinger

Som administrator kan du tilføje dit personale til booking systemet. Hvert personale kan administrer sin egen kalender både fra computer eller smartphones

Indefra dit private dashboard kan du nemt indstille dine og dit personales arbejdstider, ferier og fridage

Du kan angive hvor mange dage, timer eller minutter, som du skal bruge til forberedelse før, mellem og efter aftaler.

Få et overblik over din butiks nøgletal, så du kan optimere dine svage punkter, og derved vende eller optimere din omsætning.

Sikkerhed for dig og dine kunder!

Wellness+ tager sikkerheden alvorligt. Fordi hvis sikkerheden svigter, risikerer du og dine kunder, at jeres personfølsomme oplysninger bliver offentliggjort på nettet til eventuelle svindlere. Derfor har vi sikret Wellness+ mange funktioner via. et SSL- certifikat.

Hvad betyder SSL?

SSL står for Secure Socket Layer og er industristandarden for kryptering af profilsider, booking systemer og webshops. Med andre ord, sådan sørger du for at alt data, der bliver udvekslet mellem os og dig eller dig og dine kunder, ikke kan anvendes af andre.

Sikker betalingsløsning

På Wellness+ anvender vi Strips som betalingsløsning. Det er et krav fra Strips at Wellness+ skal benytte SSL-certifikat, når vi behandler kortinformationer i forbindelse med et køb, som du og dine kunder foretager på Wellness+.

Ofte stillede spørgsmål

Wellness+ får hver dag en række spørgsmål omkring vores produkter. Derfor har vi samlet de hyppigste spørgsmål og svar nedenfor. Hvis du ikke kan finde svaret på dine spørgsmål her, er du velkommen til at kontakte vores support. Det gør du igennem kontaktformularen på kontakt siden eller på chatten – vi hjælper altid med et smil.

Ja det mener vi, fordi den indeholder mange af de samme informationsmuligheder. Samtidigt er der integreret en webshop og et booking system, ligesom på en almindelig hjemmeside. Din profilside på Wellness+ repræsentere din butik på nettet.

Ja, det er mulighed at oprette valgfrie links til profilsiden, her i blandt links til f.eks. din butiksprofil på Facebook eller Twitter.

Dit online booking system indeholder: en mail påmindelser, online betalingsløsning, mobilvenligt booking system, kundekartotek, arbejdstider og tidsbuffer, fleksible tider, fleksible priser, personale login, kalender synkronisering, statistik og nøgletal, sikkerhed af personoplysninger, sikkerhed i betalingsløsning.

Booking systemet er integreret med vores profilside, Derfor har man ikke mulighed for, at benytte booking systemet separat til en ekstern hjemmeside.

Vi ved at de fleste shopper på nette med deres smartphone. Derfor har vi gjort hele Wellness+, herunder webshoppen, responsiv. Det betyder at dine kunder kan købe, dine produkter fra deres Iphone, Android eller andre smartphones.

Du opretter din webshop indefra dashboardet. På Dashboardet finder du en række hjælpevideoer, som vi guide dig igennem din oprettelse. Derudover sidder vores support klar til at hjælp dig, hvis du får brug for det. God fornøjelse.

For at komme i gang, skal du købe et abonnement. Når du har gjort det, modtager du en kvittering pr. mail, med et brugernavn og login. Dem skal du bruge til at logge ind på dit dashboard. Oppe i menuen, er der et menupunkt der hedder ”log ind”, herfra logger du på dit dashboard.

Tilmeld dig Danmarks måske mest populære nyhedsbrev.

Med dette nyhedsbrev, kan du være en af de første til at modtage nyheder, omkring nye produkter og funktioner på Wellnessplus.dk. Dette kan være med til at styrke din butiks konkurrencedygtighed.

Følg wellness+ på de sociale medier